Verder naar hoofd artikel

Alphabet opnieuw beste leasemaatschappij van Nederland!

Tevredenheid Leaserijders

De Beste Leasemaatschappij 2020 in de categorie grote leasemaatschappijen is Alphabet Nederland met rapportcijfer 8,4. ALD Automotive gaat er met de 2e prijs vandoor en Arval claimt de mooie derde plaats.

In de categorie middelgrote en kleine leasemaatschappijen is Friesland Lease de Beste Leasemaatschappij 2020 met het rapportcijfer 8,2. WagenPlan neemt met trots de 2e plaats voor zijn rekening en Wittebrug Lease kan zich de derde plaats toe-eigenen.

Tevredenheid Wagenparkbeheerders

Beste Leasemaatschappij 2020 in de categorie wagenparkbeheerders is Friesland Lease, met rapportcijfer 8,4. Van Mossel Leasing is de runner up en Alphabet Nederland is derde in deze categorie.

Tevredenheid Private Lease-rijders

Alphabet Nederland wint de titel Beste Leasemaatschappij 2020 ook in de categorie Private Lease met rapportcijfer 8,9. De tweede plaats heeft IKRIJ.nl gewonnen en ALD Automotive pakt de 3e plaats.

VZR-voorzitter Jan van Delft zegt over de details ”Hoewel leaserijders iets minder tevreden zijn dan in onze vorige meting, zien we cijfers ruim boven de acht op diverse onderdelen. De beoordeling door de wagenparkbeheerders valt op doordat zij de top drie, nagenoeg overal, ruim boven de acht  waarderen. De Private Lease-rijders zijn zeer tevreden, met name over communicatie en onderhoud en geven zelfs negens.”

Over Vereniging Zakelijke Rijders:

Vereniging Zakelijke Rijders (VZR) is de belangenbehartiger voor berijders van een auto van de zaak. Zij zet zich in voor ruim 1,3 miljoen mensen die over een leaseauto of andere auto van de zaak beschikken en voor mensen die zakelijke kilometers rijden in hun privéauto.