Verder naar hoofd artikel

Alphabet start samenwerking in Ierland

MÜNCHEN 3 april 2018 Met nu ook Ierland op zijn lijst van markten in Europa, Australië en China breidt Alphabet International zijn aanbod van wagenparkdiensten uit tot 21 landen. Dat gebeurt via een samenwerkingsovereenkomst met Denis Mahony (Contract Rentals), handelend onder de naam Avis Fleet Solutions, — het meest ervaren leasingbedrijf in Ierland.

Rüdiger Ebel, Head of New Markets bij Alphabet International: "Een partnership aangaan met Avis Fleet Solutions is de volgende logische stap voor ons bedrijf. We bieden al uitstekende mobiliteitsoplossingen aan veel bedrijven op het Europese vasteland en in Groot-Brittannië, dus de oversteek naar Ierland is een goede zet voor ons bedrijf en voor onze internationale klanten. We kijken uit naar de samenwerking met Avis Fleet Solutions, een bedrijf met een excellente reputatie dat succesvol is in Ierland."

"Onze klanten waarderen onze integriteit, openheid en expertise in leasing. Met Alphabet krijgen we er een succesvolle partner en mobiliteitsexpert bij die deze bedrijfswaarden deelt", verklaart John Young, Sales Manager bij Avis Fleet Solutions. "Ons bedrijf wordt steeds internationaler, en we zijn ervan overtuigd dat we dankzij de samenwerking met een betrouwbaar bedrijf als Alphabet 100 % kunnen inspelen op de evoluerende behoeften van onze klanten.

Zowel Alphabet als Avis Fleet Solutions zijn enthousiast over hun partnetrhsip, waarbij Alphabet zijn uitgebreide knowhow en Avis Fleet Solutions zijn lokale reputatie inbrengt.