Verder naar hoofd artikel

Alphabet grote winnaar verkiezing Beste Leasemaatschappij met drie podiumplekken

Wij zijn ontzettend trots om mee te mogen delen dat we opnieuw de titel voor Beste Leasemaatschappij van Nederland op onze naam hebben mogen schrijven. Vereniging Zakelijke Rijders (VZR) heeft hiervoor een grootschalig tevredenheidsonderzoek uitgevoerd. De winnaars van de leasemaatschappijen in Nederland zijn bekendgemaakt tijdens het Lease Event. Dit gebeurde door middel van een livestream vanuit Amsterdam.

Winnaar categorie Private Lease

In de race om de Beste Leasemaatschappij van 2021 te worden ging Alphabet Nederland er in de categorie Private Lease met de winst vandoor. Iets waar we ontzettend blij mee zijn! Alphabet kreeg in deze categorie het rapportcijfer 8,8. De tweede plaats was voor Friesland Lease en de derde voor ALD Automotive.

Een eerste, tweede én derde plaats

Naast de mooie eerste plaats in de categorie Private Lease, heeft Alphabet ook het podium gehaald in de categorieën grote leasemaatschappijen en wagenparkbeheerders. In de categorie grote leasemaatschappijen eindigde Alphabet op een prachtige tweede plaats, tussen ALD Automotive en Arval in. De categorie wagenparkbeheerders werd gewonnen door Arval. Athlon nam de tweede plaats in en Alphabet de welverdiende derde plaats.

Over vereniging zakelijke rijders

Vereniging Zakelijke Rijders (VZR) is de belangenbehartiger voor berijders van een auto van de zaak. Zij zet zich in voor ruim 1,3 miljoen mensen die over een leaseauto of andere auto van de zaak beschikken en voor mensen die zakelijke kilometers rijden in hun privéauto.

Jaarlijks voeren zij in samenwerking met Tevreden.nl een onderzoek uit naar de Beste Leasemaatschappij van dat betreffende jaar. Voor de uitkomsten van het jaar 2020 hebben ruim 5.000 respondenten hun waardering uitgesproken over de verschillende leasemaatschappijen. Zowel leaserijders als wagenparkbeheerders geven in dit onderzoek hun mening over verschillende onderdelen, zoals communicatie, sturing, onderhoud, dienstverlening en organisatie.

Alphabet is blij en trots!

Wij zijn ontzettend blij met dit resultaat, wat we natuurlijk ook aan onze leaserijders te danken hebben. Via deze weg willen wij jullie bedanken voor het vertrouwen dat jullie in ons hebben! Uiteraard blijven we doorpakken en gaan we ook komend jaar weer aan de slag om onze dienstverlening zo goed mogelijk te houden en waar mogelijk te verbeteren.

Daarnaast feliciteren we uiteraard alle winnaars met hun titels. Chapeau!

Hallo, hoe kan ik je helpen?