Verder naar hoofd artikel

Alphabet breidt uit naar Turkse markt!

Sinds begin september 2018 is Alphabet ook te vinden in Turkije. Hierdoor zijn wij inmiddels al gevestigd in 24 landen, verspreid over Europa, Australië en China. De aanwezigheid van Alphabet in Turkije is tot stand gekomen door een samenwerking aan te gaan met Hedef Filo, een van de meest toonaangevende leasemaatschappijen van Turkije. Lokale Turkse bedrijven en internationale organisaties die hier gevestigd zijn kunnen hierdoor nu ook profiteren van de service en diverse mobiliteitsoplossingen van Alphabet via Hedef Filo!

Ook internationale klanten van Alphabet gevestigd of werkzaam in Turkije kunnen we daar nu van onze services en kwaliteiten voorzien via Hedef Filo.

Afhankelijk van de behoeften van organisaties en de ontwikkelingen in de diverse markten biedt Alphabet verschillende hoogwaardige diensten aan zoals: operational lease, verhuur van auto’s, mobiliteitspassen, deelauto’s, tankpassen, pechhulp en verzekeringen. Alphabet is deze  samenwerking met Hedef Filo aangegaan omdat het een betrouwbare, toonaangevende servicepartner in Turkije is. Beide bedrijven erkennen dat Turkije een hoge potentie heeft voor hun business. “We zijn verheugd deze samenwerking aan te gaan met Hedef Filo en onze aanwezigheid in Turkije te versterken. Het was een logische stap om ons ook te vestigen in Zuidoost Europa” aldus Rüdiger Ebel, Hoofd Sales bij Alphabet International. Ersan Özturk en Önder Erdem, bestuursleden bij Hedef Filo, voegen toe dat zij blij zijn om deze taak op hen te nemen in Turkije.

Over Hedef Filo
Hedef Filo is opgericht in Istanbul in 2003 en telt momenteel 240 medewerkers en heeft 6 kantoren verspreid door Turkije. Met 28.000 rijdende leasewagens in Turkije blijft Hedef Filo haar dienst aanbieden als één van de toonaangevende leasemaatschappijen in Turkije.